طراحی سایت کوچک

تا 4 صفحه، ریسپانسیو، مکانی عالی برای شروع

5 میلیون و 100 هزار تومان

+ 150 هزار تومان هزینه میزبانی سالانه و دامنه ir.

فقط به چند صفحه نیاز دارید؟

برخی از کسب‌وکارها می‌خواهند یک وب‌سایت حرفه‌ای طراحی شده داشته باشند، اما در عین حال فقط به تعداد کمی صفحه نیاز دارند. به همین دلیل بسته طراحی سایت کوچک ارائه داده ایم. با بسته طراحی سایت کوچک می توانید یک وب سایت که حرفه ای طراحی شده و واکنش گرا (ریسپانسیو) است با حداکثر 4 صفحه داشته باشید.

تمامی وب سایت های ما توسط تیم طراحی وب حرفه ایی و با حضور یک ایده پرداز طراحی و ساخته میشوند. سایت پس از طراحی و تحویل به مشتری ، تیم آموزشی ما به شما یاد میدهد که چگونه آن را مدیریت کنید ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید آن را به روز کنید و در صورت نیاز به کمک با پشتیبانی فنی در کنار شما خواهیم بود .

شرکت گوهر طرح عمران

مجری پروژه های آب و دارنده رتبه ۵ آب از سازمان برنامه و بودجه

نمونه سایت تک صفحه ایی

طراحی شده توسط تیم آژاکس وب

امکانات

آنچه با بسته طراحی سایت کوچک ما بدست می آورید

طراحی سایت ساده

تا 4 صفحه محتوا

در بسته طراحی سایت ساده میتوانید تا 4 صفحه در سایت خود داشته باشید

دامنه رایگان ir.

ما یک نام دامنه جدید ایران را به صورت رایگان اضافه خواهیم کرد، اما در صورت تمایل می‌توانید از دامنه‌ای که قبلاً ثبت کرده اید نیز استفاده کنید.

طراحی سایت ساده

فرم تماس

بازدیدکنندگان وب سایت میتوانند فرم درخواست را تکمیل کنند و آن فرم را مستقیماً به آدرس ایمیل شما ارسال کنند تا بتوانید پاسخ دهید.

طراحی سایت ساده

واکنشگرا

وب‌سایت‌های واکنش‌گرا به یک سایت اجازه می‌دهند تا با اندازه‌های مختلف صفحه سازگار شود و شما را قادر می‌سازد تا بهترین تجربه ممکن را به هر بازدیدکننده ارائه دهید.

طراحی سایت ساده

مدیریت کامل محتوا

شما می توانید هر زمان که بخواهید سایت خود را به روز کنید و همچنین در صورت نیاز به کمک با پشتیبانی فنی در کنار شما خواهیم بود .

طراحی سایت ساده

لینک های شبکه های اجتماعی

به توییتر ، اینستاگرام یا واتس اپ وصل شوید و مستقیماً با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید این کار باعث پیشرفت و بهتر دیده شدن شما میشود.

طراحی سایت ساده

ما ارز دیجیتال را می پذیریم

برخی از مردم ارزهای دیجیتال را دوست دارند و برخی دیگر نه این در حالی است که ارزهای دیجیتال بخش اصلی سیستم مالی جهانی آینده را تشکیل می‌دهد بنابراین اگر مایلید هزینه پروژه خود را به ارزدیجیتال بپردازید با ما در تماس باشید ، این گزینه به ویژه برای مشتریان بین المللی مفید است.

ما چگونه کار میکنیم

نحوه کار ما در شرکت آژاکس چگونه است

قرارداد

بیشتر بخوانید

پژوهش

بیشتر بخوانید

طراحی

بیشتر بخوانید

ساخت

بیشتر بخوانید

راه اندازی

بیشتر بخوانید

پشتیبانی

بیشتر بخوانید

علاقه مند به ثبت نام برای بسته طراحی سایت کوچک هستید؟

خانه
خدمات
مجله آژاکس
درباره ما
تماس با ما