طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه های آنلاین پاسخگو. تجارت الکترونیک قدرتمند

شروع از 10 میلیون تومان

+ 230 هزار تومان هزینه میزبانی سالانه

وب سایت فروشگاهی

ما وب سایت های فروشگاهی زیبا را طراحی و می سازیم. با خروجی پایگاه داده بهینه سازی شده SEO به عنوان استاندارد، مدیریت موجودی و مشتری، محصولات مرتبط، کدهای تخفیف و همه ویژگی های دیگری که از یک سیستم مدیریت محتوای تجارت الکترونیک انتظار دارید.

تمامی وب سایت های ما توسط تیم طراحی وب حرفه ایی با حضور یک ایده پرداز طراحی و ساخته میشوند و هیچ محدودیتی در تعداد دسته ها یا محصولاتی که می توانید به صورت آنلاین بفروشید وجود ندارد. ما طیف وسیعی از درگاه‌های پرداخت خارج از سایت را برای شما پیشنهاد می‌کنیم. سایت پس از طراحی و تحویل به مشتری تیم آموزشی ما به شما یاد میدهد که چگونه آن را مدیریت کنید ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید آن را به روز کنید و در صورت نیاز به کمک با پشتیبانی فنی در کنار شما خواهیم بود .

شرکت آداس تجارت

فروش لوازم برق صنعتی و خانگی

دامپ فایل

دانلود فایل دامپ بایوس مودم و انواع مادربرد

آکادمی AM-Style

فروشگاه لوازم بهداشتی و زیبایی مردانه 

امکانات

آنچه با بسته طراحی سایت فروشگاهی ما بدست می آورید

امکانات نامحدود

ما تعداد نامحدودی از صفحات، دسته ها و محصولات را با بسته طراحی سایت فروشگاهی خود ارائه می دهیم به علاوه پهنای باند نامحدود.

دامنه رایگان ir.

ما یک نام دامنه جدید ایران را به صورت رایگان اضافه خواهیم کرد، اما در صورت تمایل می‌توانید از دامنه‌ای که قبلاً ثبت کرده اید نیز استفاده کنید.

طراحی سایت ساده

فرم تماس

بازدیدکنندگان وب سایت میتوانند فرم درخواست را تکمیل کنند و آن فرم را مستقیماً به آدرس ایمیل شما ارسال کنند تا بتوانید پاسخ دهید.

تصاویر نامحدود در هر محصول

اگر یک تصویر برای هر محصول می‌خواهید که خوب است، اما از آنجایی که خدمات ما سفارشی است، می‌توانید به تعداد مورد نیاز عکس محصول داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاهی

مشخصات کامل تجارت الکترونیک

اگر علاقه مند به همکاری با ما درطراحی سایت فروشگاهی خود هستید، لطفاً سند مشخصات کامل را مشاهده کنید یا برای بحث در مورد نیازهای فردی خود با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت ساده

واکنشگرا

وب‌سایت‌های واکنش‌گرا به یک سایت اجازه می‌دهند تا با اندازه‌های مختلف صفحه سازگار شود و شما را قادر می‌سازد تا بهترین تجربه ممکن را به هر بازدیدکننده ارائه دهید.

طراحی سایت ساده

مدیریت کامل محتوا

شما می توانید هر زمان که بخواهید سایت خود را به روز کنید و همچنین در صورت نیاز به کمک با پشتیبانی فنی در کنار شما خواهیم بود .

طراحی سایت فروشگاهی

انتخابی از درگاه های پرداخت

ما طیف وسیعی از درگاه های پرداخت خارج از سایت، از جمله زرین پال ـ آی دی پی ـ به پرداخت ملت را ارائه می دهیم

طراحی سایت فروشگاهی

بدون کارمزد معامله

برخلاف برخی از سیستم‌های تجارت الکترونیک، بر اساس میزان فروش شما هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. لطفا توجه داشته باشید که هزینه درگاه پرداخت جدا از هزینه های ما است.

طراحی سایت فروشگاهی

کدهای تخفیف

کدهای تخفیف برای استفاده در بازاریابی خود ایجاد کنید. یک ویژگی عالی سایت های فروشگاهی که می تواند برای تشویق تراکنش های تکراری نیز استفاده شود.

طراحی سایت ساده

ما ارز دیجیتال را می پذیریم

برخی از مردم ارزهای دیجیتال را دوست دارند و برخی دیگر نه این در حالی است که ارزهای دیجیتال بخش اصلی سیستم مالی جهانی آینده را تشکیل می‌دهد بنابراین اگر مایلید هزینه پروژه خود را به ارزدیجیتال بپردازید با ما در تماس باشید ، این گزینه به ویژه برای مشتریان بین المللی مفید است.

ما چگونه کار میکنیم

نحوه کار ما در شرکت آژاکس چگونه است

قرارداد

بیشتر بخوانید

پژوهش

بیشتر بخوانید

طراحی

بیشتر بخوانید

ساخت

بیشتر بخوانید

راه اندازی

بیشتر بخوانید

پشتیبانی

بیشتر بخوانید

علاقه مند به ثبت نام برای بسته طراحی سایت فروشگاهی هستید؟

خانه
خدمات
مجله آژاکس
درباره ما
تماس با ما