طراحی سایت ساده

تا 4 صفحه، ریسپانسیو، مکانی عالی برای شروع

شروع از 6 میلیون و 290 هزار تومان

+ 190 هزار تومان هزینه میزبانی سالانه و دامنه ir.

وب سایت های کسب و کار کوچک

برخی از کسب‌وکارها می‌خواهند یک وب‌سایت حرفه‌ای طراحی شده داشته باشند، اما در عین حال تنها به تعداد کمی صفحه نیاز دارند و به برخی از عملکردهای پیشرفته‌ای که بسته‌های طراحی وب گران‌تر ما ارائه می‌دهند، نیاز ندارند. به همین دلیل است که راه حل کوچکتر طراحی وب ما برای تعدادی از مشاغل مناسب است.

با بسته طراحی سایت ساده ما می توانید یک وب سایت حرفه ای طراحی شده و واکنش گرا با حداکثر 8 صفحه، یک فرم تماس، پیوندهای رسانه های اجتماعی و یک گالری تصاویر داشته باشید.

تمامی وب سایت های ما توسط تیم طراحی وب حرفه ایی با حضور یک ایده پرداز طراحی و ساخته میشوند. سایت پس از طراحی و تحویل به مشتری تیم آموزشی ما به شما یاد میدهد که چگونه آن را مدیریت کنید ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید آن را به روز کنید و در صورت نیاز به کمک با پشتیبانی فنی در کنار شما خواهیم بود .

گروه صنعتی مانو

واردکننده ماشین ابزار CNC و بازسازی و اورهال

امکانات

آنچه با بسته طراحی سایت ساده ما بدست می آورید

طراحی سایت ساده

تا 8 صفحه محتوا

به طور معمول یک وب سایت ساده دارای خانه، تماس با ما، درباره ما ، نمونه کارها، گالری و خدمات است اما شما می توانید هر 8 صفحه را انتخاب کنید.

طراحی سایت ساده

وبلاگ

انتشار مقالات در وبلاگ وب سایت شما به تازه نگه داشتن سایت کمک می کند و همچنین به کسب رتبه بهتر سئو کمک کند.

طراحی سایت ساده

فرم تماس

بازدیدکنندگان وب سایت میتوانند فرم درخواست را تکمیل کنند و آن فرم را مستقیماً به آدرس ایمیل شما ارسال کنند تا بتوانید پاسخ دهید.

طراحی سایت ساده

واکنشگرا

وب‌سایت‌های واکنش‌گرا به یک سایت اجازه می‌دهند تا با اندازه‌های مختلف صفحه سازگار شود و شما را قادر می‌سازد تا بهترین تجربه ممکن را به هر بازدیدکننده ارائه دهید.

طراحی سایت ساده

مدیریت کامل محتوا

شما می توانید هر زمان که بخواهید سایت خود را به روز کنید و همچنین در صورت نیاز به کمک با پشتیبانی فنی در کنار شما خواهیم بود .

طراحی سایت ساده

لینک های شبکه های اجتماعی

به توییتر ، اینستاگرام یا واتس اپ وصل شوید و مستقیماً با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید این کار باعث پیشرفت و بهتر دیده شدن شما میشود.

طراحی سایت ساده

ما ارز دیجیتال را می پذیریم

برخی از مردم ارزهای دیجیتال را دوست دارند و برخی دیگر نه این در حالی است که ارزهای دیجیتال بخش اصلی سیستم مالی جهانی آینده را تشکیل می‌دهد بنابراین اگر مایلید هزینه پروژه خود را به ارزدیجیتال بپردازید با ما در تماس باشید ، این گزینه به ویژه برای مشتریان بین المللی مفید است.

ما چگونه کار میکنیم

نحوه کار ما در شرکت آژاکس چگونه است

قرارداد

بیشتر بخوانید

پژوهش

بیشتر بخوانید

طراحی

بیشتر بخوانید

ساخت

بیشتر بخوانید

راه اندازی

بیشتر بخوانید

پشتیبانی

بیشتر بخوانید

علاقه مند به ثبت نام برای بسته طراحی سایت ساده هستید؟

خانه
خدمات
مجله آژاکس
درباره ما
تماس با ما