نقش گرافیک و طراحی در افزایش فروش

طراحی گرافیک نقش بسار بالایی در دنیای بازاریابی مدرن دارد و مزیت رقابتی را برای شرکت ها ایجاد می کند.
به برند هایی که توسط طراحی گرافیک احاطه شده اند فکر کنید مانند اپل، تسلا و کوکاکولا

شاید بگویید ما که اپل یا تسلا نیستیم ـ بله درست است ولی می توانیم یاد بگیریم چگونه همه جزئیات برند خود را با طراحی و گرافیک به نمایش بگذاریم

طراحی گرافیکی از برندینگ گرفته تا بازاریابی دیجیتال می تواند توسط هر سازمان تجاری برای برقراری ارتباط بصری مفاهیم و ایده ها استفاده شود.

طراحی گرافیک و افزایش فروش
طراحی گرافیک و افزایش فروش

در دنیای در حال تغییری که تجارت آنلاین و در خیابان در موبایل ها و … انجام می شود، طراحی گرافیک عالی می تواند حتی یک تجارت کوچک را از یک برند بزرگ متمایز کند.

فقط کافی است به اینستاگرام نگاه کنید تا خلاقیت را ببینید که از مشاغل کوچک صنعتگرانی که غرفه محصولات و خدمات خود را برای ایجاد دنبال کنندگان خود راه اندازی می کنند، سرازیر می شود.

هویت بصری در این مرحله پدیدار میشود و میتواند بهترین وزنه برای کسب و کار شما باشد

امروزه هر شرکتی به خدمات یک طراح گرافیک نه تنها برای ایجاد مطالب بازاریابی چشمگیر مانند:

  1. بروشورها
  2. ست های اداری
  3. گرافیک مورد نیاز وب سایت ها
  4. طرح های رسانه های اجتماعی
  5. و …

بلکه برای انتقال موثر پیام به مخاطبان هدف نیاز دارد.

حتی اگر اپل نیستید اجازه دهید با آن روبرو شویم، بیایید نقش طراحی گرافیک در بازاریابی دیجیتال را بررسی کنیم.

اهمیت طراحی گرافیک در بازاریابی دیجیتال

به عنوان یک کارآفرین، نمی توانید بدون توجه به بازاریابی دیجیتال، یک کسب و کار موفق را به صورت آنلاین تصور کنید.

امروزه دیجیتال مارکتینگ به یک نیاز اصلی در هر کسب و کار تبدیل شده است و طراحی گرافیکی به عنوان سوختی در برانگیختن بازاریابی برای شرکت شما عمل می کند تا با مردم ارتباط برقرار کند و توجه آنها را به خود جلب کند.

طراحی گرافیک
طراحی گرافیک

 

اولین برداشت

اگر می‌خواهید روی مخاطبان هدف خود تأثیر بگذارید، یک تأثیر اولیه قدرتمند ضروری است.

زیبایی ظاهری (طراحی گرافیکی) چشمگیر یک نمایش واقعی از اصول کسب و کار شما است

و به ایجاد اولین تاثیر قدرتمند در ذهن مشتریان بالقوه و مشتریان بازگشتی کمک می کند.

هویت نام تجاری

استراتژی طراحی گرافیکی که اکثرا با نام هویت بصری آن را میشناسیم برای هر کسب و کار مهم است تا تصویر خود را ایجاد کند و از نظر بصری در طول تلاش های بازاریابی و بازار رقابتی ثابت بماند.

استفاده از هنر طراحی گرافیک به بهبود هویت برند و شناخت برند یک شرکت کمک می کند.

که میتوان به :

  1. لوگو
  2. علائم اختصاصی
  3. قالب های اختصاصی
  4. رنگ های سازمانی مرتبط به فعالیت
  5. و …

اشاره کرد .

چیزی که ما در آژاکس وب یاد گرفتیم این است که هویت برند خود را لایه به لایه بسازیم.

منطور از لایه به لایه این است که باید چیزی باشد که اکثریت افرادی که میبینند آن را دوست داشته باشند

چرا که قرار نیست هر طرح گرافیکی که در مقابل شما قرار می گیرد چیزی باشد که شما دوست دارید.

طراحی خوب چیزیست که اغلب به محض اینکه آن را می بینید قسمتی از مغز شما را به سوی آن میکشد

اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید

چه یک شرکت انفرادی یا چند میلیون دلاری/یورو/تومان باشید، حتما داستان کسب و کار خود را دارید که دوست دارید با جهان به اشتراک بگذارید.

طراحی گرافیک داستان برند شما را در قالب تصاویر، گزارش ها، نمودارها، تصاویر و غیره

با مخاطبان هدف شما در میان می گذارد و توجه آنها را به پیشنهادات برند شما جلب می کند.

فروش خود را افزایش دهید

طراحی گرافیکی خوب به کسب و کار کمک می کند تا دید بالایی داشته باشد که به نوبه خود می تواند منجر به افزایش فروش شود.

جلوه های بصری جذاب، ارتباط موثر ایده ها، دیده شدن بیشتر و اعتبار بیشتر، ترافیک مشتریان را به سمت برند شما سوق می دهد.

افزایش ترافیک مشتریان منجر به فرصت های بیشتر می شود.

اعتماد و اعتبار

ثبات در ظاهر برند شما، به صورت آنلاین و در خیابان، باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود و نام تجاری شما می تواند تکامل یابد و به آن اضافه شود.

بروز کردن وب سایت ـ صفحات شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام کاری است که می توانید به طور منظم انجام دهید

اینکار نشان میدهد که شما همیشه در دسترس هستید و اعتماد به شما بالا میرود و به سبب این اعتماد اعتبار هم خواهد آمد

پیشنهاد ما این است که وب سایت خود را در قلب کسب و کار خود قرار دهید

و طراحی و محتوای خود را در این مرکز قرار دهید.

سایر عناصر بازاریابی خود را با یک رابطه منسجم به وب سایت خود متصل کنید

و سایر وثیقه های بازاریابی خود را ایجاد کنید تا همه عناصر برند شما به هم بپیوندند.

 

اپل در این کار استاد است. از محصولات آنها گرفته تا فروشگاه ها و حضور آنلاین آنها، برند اپل فوراً قابل تشخیص است

جمع بندی

همه ما در یک دنیای بصری متمرکز زندگی می کنیم. ما توسط طراحی گرافیکی با قدرت تمام احاطه شده ایم.

از موبایل و لب تاب گرفته تا رسانه های اجتماعی ما، و در هر ویترین مغازه و هر خیابان.

توصیه ساده ما برای استفاده از این مقاله این است که طرح درونی خود را بیابید یا به کسی اجازه دهید چیزی را طراحی کند که برای شما، سازمان و جامعه شما مناسب باشد.

جسور باشید، آماده باشید تا سبک خود را تغییر دهید، خود را دوباره اختراع کنید و از بین مردم متمایز شوید.

ما می دانیم که زمان شما محدود است.

اینجاست که ما وارد می شویم.

تیم آژآکس با داشتن تیم طراحی گرافیک حرفه ای شما را در بهبود دیده شدن برند و کسب و کارتان کمک می کند.

طراحان گرافیک ما جان تازه‌ای به بازاریابی دیجیتال می‌بخشند و طرح‌هایی خلق می‌کنند که نه تنها از نظر بصری جذاب هستند،

بلکه از نظر زیبایی‌شناسی نیز درست هستند و با اهداف بازاریابی شما همسو هستند.

ما می توانیم شما را در مسیری با رقبای خود قرار دهیم و کاری کنیم که حرفه شما تاثیری را که سازمان شما شایسته آن است داشته باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
خدمات
مجله آژاکس
درباره ما
تماس با ما